• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
تامین اجتماعی
arrow مقالات آماده انتشار
arrow شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 14 (1394)
دوره دوره 13 (1393)
دوره دوره 12 (1392)
دوره دوره 11 (1391)
دوره دوره 10 (1387)
دوره دوره 9 (1386)
دوره دوره 8 (1385)
شماره 3-4
شماره شماره 2
شماره شماره 1
دوره دوره 7 (1384)
دوره دوره 6 (1383)
دوره دوره 5 (1382)
دوره دوره 4 (1381)
دوره دوره 3 (1380)
دوره دوره 2 (1379)
دوره دوره 1 (1378)
سیدجمال حسینی, فریدون احمدی ،. (1385). ارائه مدل هایی برای سنجش کیفیت خدمات و سازمان تامین اجتماعی. تامین اجتماعی, 8(1), 91-114.
فریدون احمدی ، سیدجمال حسینی. "ارائه مدل هایی برای سنجش کیفیت خدمات و سازمان تامین اجتماعی". تامین اجتماعی, 8, 1, 1385, 91-114.
سیدجمال حسینی, فریدون احمدی ،. (1385). 'ارائه مدل هایی برای سنجش کیفیت خدمات و سازمان تامین اجتماعی', تامین اجتماعی, 8(1), pp. 91-114.
سیدجمال حسینی, فریدون احمدی ،. ارائه مدل هایی برای سنجش کیفیت خدمات و سازمان تامین اجتماعی. تامین اجتماعی, 1385; 8(1): 91-114.

ارائه مدل هایی برای سنجش کیفیت خدمات و سازمان تامین اجتماعی

مقاله 4، دوره 8، شماره 1 - شماره پیاپی 24، بهار 1385، صفحه 91-114  XML اصل مقاله (1.1 MB)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسنده
فریدون احمدی ، سیدجمال حسینی*
تاریخ دریافت: 08 اسفند 1384،  تاریخ بازنگری: 08 اردیبهشت 1385،  تاریخ پذیرش: 08 خرداد 1385 
چکیده
مقاله حاضر درصدد است تا با مطالعه منابع متعدد به ارائه الگوها و مدلهایی بپردازد که براساس آن بتوان کیفیت خدماتی را که سازمان تأمین اجتماعی به مشتریان خود ارائه می دهد سنجش کرد. عموماً مدلهایی که ارائه می شوند، مدلهایی هستند که صاحب نظران مختلف در کشورهای پیشرفته برای سنجش خدمات سازمانهایی از جمله بانکها، سازمانهای بیمه گر و … ارائه کرده اند. با توجه به اینکه سازمان تأمین اجتماعی در ایران به عنوان یکی از سازمانهای مهم خدماتی، وظیفه خطیر خدمت دهی به جمع کثیری از افراد جامعه را برعهده دارد و رضایت مندی افراد جامعه از این سازمان بسیار حائز اهمیت است، می توان با بهره گیری از این مدلها و بومی ساختن آنها هر از چند گاهی کیفیت خدمات ارائه شده سازمان را مورد سنجش قرار داد و در صورت لزوم نسبت به اصلاح وضع نامطلوب تمهیدات لازم را اندیشید.
مراجع
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 10
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 19
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.